2a tropi wiosnę

        Uczniowie klasy II a tematykę wiosenną rozpoczęli od pracy w grupach i uszeregowania zwiastunów wiosny według ważności, a każdy zespół miał własne pomysły i najważniejsze w tym zadaniu było zgodne ustalenie, które symptomy wiosenne wydają się bardziej istotne od pozostałych. To wcale nie jest takie proste zadanie, bo nagle wszystkie zwiastuny wydają się ważne i oczywiście potrzebne, a tu trzeba się na coś zdecydować. Efekty pracy widać na plakatach poszczególnych grup . Chwilami było bardzo burzliwie ale w tej metodzie o to właśnie chodzi, by każdy uczeń potrafił przedstawić swoje argumenty i dojść do kompromisu z grupą.
        Pracę podsumowaliśmy wycinanie pięknych motyli z serwetek , dzięki którym mamy kolorowo na oknach, nawet jeśli pogoda płata psikusa i za oknem leje jak z cebra. W końcu w marcu jak w garncu a kwiecień plecień przelata trochę zimy, trochę lata.



Strona nauczania początkowego